Plötsligt är motivationen borta!

Förra veckan gick det hur bra som helst att träna! Nu känns det som att jag inte orkar bry mig...

Jag hade kunnat träna igår om jag bara hade tagit tag i det någon gång under dom timmarna när jag bara satt o glodde och undrade vad jag skulle göra... Jag skulle kunna träna nu!

Istället sitter jag här, ska strax gå ut i tvättstugan och hänga upp tvätten... Jag har inte ätit någon frukost, har inget bröd, och då tappar jag lusten till att göra någon frukost... Skulle kunna äta gröt, men känns sådär i den här värmen, vill bara ha något lätt att äta!

Hade jag ätit skulle jag kunna ge mig ut när jag har hängt tvätten! Men just nu finns det inte en endaste liten känsla av att jag vill ge mig ut... Däremot har jag en stark känsla som nästan skriker att jag borde...

Jag önskar att jag hade samma träningsdisciplin som min bror! Men icke, jag klarar inte ens av att träna en vecka med honom, för att jag blir trött efter tre, kanske fyra, dagar och vill vila!

Jag har verkligen ingenting att skylla på, varför jag inte tränar! Och jag vet så väl att jag inte kommer bli bättre på att göra det ju fler dagar det går, utan tvärtom!

Nu ska jag ut i tvättstugan! Sen ska jag äta frukost, sen får vi se vad klockan har landat på! Ska åka till jobbet om lite mindre än tre timmar! Hinner och orkar jag träna?!

Ställer jag för höga krav på mig själv?! Eller är det rimligt att jag ska träna fyra dar i veckan!? Förmodligen ja! Bara jag hittar motivationen så går det! Jag vet ju att det känns så bra efteråt att det faktiskt är värt o plåga sig själv en stund! Känna sig duktig och inte ha några skuldkänslor för att man inte tränar!

Kom på nu att jag måste hämta bilen hos mamma också!
Suck! Usch jag är verkligen omotiverad till allt!
Jag vill bara sitta här o glo! Om ens det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback