Måndag!

Varit ledig idag! Guld värt! ;) Jobbar imorgon igen, o sen onsdag! Sen är det LEDIG, med stora bokstäver! Börjar jobba igen nästa tisdag! ;) Ska bli gött! :) O va ledig alltså! :)

Började dagen med att gå till mamma för att sedan transportera oss ner till Djulö, där vi åt frukost o badade innan hon skulle till jobbet...

Kom hem o bytte bara om innan jag for iväg till Jenny o Hanna! Har varit i solen precis hela dagen! :) Lekt en del med Hanna och pratat ännu mer med Jenny! ;) På eftermiddagen for vi ner till Duveholmsbadet och badade och solade! :) Pekka är kung på vattenlekar! ;) Om jag var ett blötdjur så var det inget mot vad han var! ;) Men, kul hade vi onekligen! :)

När vi gick hem från badet åkte jag o Pekka o handlade lite mat, sen blev det grillat! :)
Åkte hem ungefär vid 9... Då hade jag varit där i 10 timmar! = 10 timmar i solen! :) Började så smått bli trött! Tar på krafterna att aktivera en sjuåring en hel dag i gassande sol! ;)

Nu ska jag slänga mig i säng, som sagt är det jobb som gäller imorgon! Så klockan ringer 04.45!
Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback