Håller på o trälar ihjäl mig!

Jag har någe frukstansvärt tråkigt! Orkar inte riktigt ta mig för o göra något heller!

Försöker skramla ihop några för o spela lite boll antingen nu under em eller ikväll...

Men alla, o då menar jag alla (förutom Thure o Jag), har något planerat!
Alla ska iväg på diverse olika saker!

Just nu känns det som att jag bara vill ge upp hela kvällen och bädda ner mig i soffan och dra täcket över huvudet! Men icke, det ska jag inte göra!

Bättre o försöka hitta på något, men som sagt inte helt enkelt när alla andra är upptagna! Det är tur att jag har Thure! :)

Förresten!
Alla ni som läser det här! Boka in nästa lördag, alltså den 17:e! Kl 19 o framåt! (Om inte tidigare för att ha trevligt innan!)
För då ska vi befinna oss nere vid Djulö Herrgård o lyssna på Sommarkonserten! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thure

Hahaha, HEEEEEJ!!

Om inte ja får gå och lägga mig och dra täcket över huvudet får inte du heller göra de :p

Klart vi ska lattja lite boll ;)

Dock med skor den här gången.. hihi..

nu väntar jag ju bara på att du ska komma hem ;)



Ses om en stund. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback