Ännu en braig dag!

Började som sagt hur lugnt som helst! Sen bestämde jag, Carro o Hanna att vi skulle åka ut till Valla o göra konditionstestet samt köra en runda i spåret!

Testet gick väl hyfsat! Kapade min första tid med 2 sek... Har en vecka på mig att kapa den ännu mer! ;) Sen lattjade vi boll ett bra tag innan vi bestämde oss för att strunta i löprundan! :P

Det hela slutade med lite käk uppe vid Gatstuberg och lite knasiga bilder! :) Vi är ALLTID lika snygga!
Efter det styrde vi kosan hemåt!

Duschade o sen gick jag hem till Hanna! Kollade på Twilight :)

Kom hem för en liten stund sen!

Nu har jag ont i huvudet och börjar få ont i magen och må lite illa... Inge vidare, men det har gått över tills imorgon! :)

Har förresten suttit o kikat lite på bilar idag på fm! :) Har hittat en Mazda 323F i Nyköping som jag vill ha! Men, pengarna finns inte riktigt... Ska kolla runt lite om man kanske skulle kunna lösa det på något sätt! ;) Men, fort måste det gå! ;) Mamma hade en sån Mazda förut, när jag övningskörde och precis hade tagit körkort! Blev lite ledsen när hon sålde den, gillade den verkligen! :) Så skulle va gött o ha en igen! Jättesköna o köra! :)

Nehej! Ska kanske ta o lägga mig o läsa en stund! Hoppas på att det konstiga måendet försvinner! Jobb imorgon! Slutar 15 enligt schemat! Hoppas på att kunna få flexa hem liiite tidigare ändå! ;) Och, jag hoppas på att jag får jobba med vem som helst utom den där surpuppan jag jobbade med i fredags! Så det så! ;)

Sov så gott alla nära o kära! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback