Måndagen den 20:e December!

Julafton på fredag! Känns det som det?! Nää! Inte ett dugg om man frågar mig...

Har haft en helg som verkligen har gått i trötthetens tecken! Sov dåligt redan i torsdags och det blev inte så många timmar sömn! Gick upp kl 7 för tvättstugan o sen var det full fart hela dagen! Jobbade natten till lördagen, så när jag somnade strax efter 8 hade jag varit vaken i 25 timmar... Klockan ringde efter 4 timmar, kl 12... Jag kände mig totalt överkörd och stängde av larmet och somnade om... Brorsan ringde kl 1, då gick jag upp... Var en sväng till mormor o en sväng till mamma, annars var det lugna gatan! Mådde skit, huvudvärk och magen var inte i balans efter natten... Gick o la mig strax efter 10, men låg vaken till 1 när jag somnade... Klockan ringde kvart i 5, för då var det dags o åka till Etuna för att jobba! Snöoväder var det och det tog 1 timme och en kvart att åka dit, fick köra i typ 70 hela vägen... Fick sluta lite tidigare för att hinna hem innan de blev mörkt eftersom det fortfarande snöade...

När jag kom hem åkte jag nästan direkt till Dessan, glodde på lite tv o sen for vi över till Hanna o Anna... De gjorde mat och sedan kom Ira också! Blev en lugn och skön kväll! Åkte hem tidigt för att inte somna där jag satt... Dock blev jag övertrött och kom inte i säng innan 11... Då hade jag sovit typ 15 timmar på 4½ dygn!

Imorse ringde klockan halv 8... Stängde av larmet ett par gånger tills jag bestämde mig för att gå upp, stängde av det helt och somnade om! Hann inte mer än stänga av larmet! Vaknade med ett ryck fem över halv 9... Då for jag upp ur sängen illakvickt! Klockan 9 skulle jag träffa Larsson på bibblan! Så slängde ihop mackor och ner i väskan för att häva mig iväg och va i tid! Vilket jag var! Som jag sa till mamma då i telefonen, det kändes som jag hade druckit i fem dagar och inte nyktrat till! Blev nästan förvånad över att jag ens tog mig till bibblan! Jag var inte människa innan klockan hade slagit 10! Då är det illa!

Har iaf varit o handlat, tränat och kollat på speccecupen som drog igång idag! Lite uträttat iaf!

Imorgon blir det en liiiiten sovmorgon! Innan klockan slår 10 ska jag ha varit och pratat med Olivgården! Sen har jag tänkt att jag ska träna, plocka i ordning här och käka innan kl slår 13! Lyckas jag med det?! ;) Då kommer iaf Larsson så vi får plugga!

Skickade in resultatet idag, och har fått kommentarer, så det finns lite att jobba med nu! Och nej, jag kommer inte va ledig något i mellandagarna! Just nu känns det inte som att det blir något ledigt alls! Ska ju dessutom, förutom plugget, jobba julafton och juldan, natt! Så lär väl knappast va människa nästa vecka heller! ;)

Nej, nu ska jag slänga mig i säng! Huvudvärk på ingång! Men den sover vi bort!
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback