Är'e nu man ska summera året som snart är slut?!

Inte vet jag?!
Många gör kanske det! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva isf, så jag tror jag struntar i det! ;) Jag blickar nog framåt istället!

Kan summera det på följande sätt! Jag har lärt mig mycket om mig själv, om andra människor och en mängd olika saker! Det har helt enkelt varit ett lärorikt år!

Har träffat massa nya människor, och alla är lika underbara! :)

Så vad kommer 2011 bli då?!
Jadu, det är ett år som är välplanerat!
En tjejklassiker ska göras, en riktig sådan!
Triathlon ska göras!
Fotboll ska spelas! Träningsläger o grejer! :)
Det ska flyttas!

Men framförallt ska examen tas! Jag ska bli Legitimerad Sjuksköterska! Känn på den! :)
C-uppsatsen ska göras klar och godkännas! Det ska göras 15 veckors praktik och två kurser! Sen är det klart!
Fram till sommaren kommer med andra ord gå ruskigt fort! Det ska sökas jobb också! Vill jobba på Ava, så hoppas jag får göra det! :) 

Det kommer kortfattat bli ett år med hårt plugg, jobb och tränande! Beach 2011 lär inte va några jätteproblem! ;) Lr så är det precis vad det kommer vara! ;)

Det ska även planeras in en kusinträff med kusinerna på pappas sida! Kan bli spännande o se hur det ska gå till! ;) Idéen kläcktes förra sommaren, men än har det inte hänt något! Men under 2011 kanske vi ska lyckas?! :)

Nyårslöfte?! Nja egentligen inte! Men kan säga som min faster sa, Jag lovar att jag inte ska börja röka! ;)

Gott slut och gott nytt år på er alla goa o glada! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback