Varning för bitterhet!

Är på så jäkla dåligt humör...
Vill bara gömma mig och komma fram en helt annan dag!

Det har bara gått två dagar sen jag drog omkull... Men det är väl kanske nu det gör som mest ont i kroppen... Varje rörelse gör mer eller mindre ont... Igår började axeln strejka också... Kan knappt sova för att benet gör så ont... Varje gång jag ska vända mig så vaknar jag...

Jag orkar inte ens låtsas vara trevlig mot folk... Så, är jag bitter så är det inget o bry sig om, jag menar det inte... Jag orkar bara inte...

Har blivit erbjuden o bo borta ett par dagar, för att bli omhändertagen... Men vill inte ha sällskap dygnet runt, inget sällskap alls... Samtidigt som jag vill göra något, med någon... Det rimmar lite illa... Borde väl inte visa mig bland folk helt enkelt...
Jag vill inte va ensam, men orkar inte va social... Då är det svårt...

Men men, jag ska väl va glad att jag överhuvudtaget kan gå, och att jag inte ens fick hjärnskakning... Det är för mig ett mysterium... Jag borde nog ha det, med tanke på smällen som blev... Men icke! Alltså klarade jag mig jävligt bra!

Har ännu mer ont i knät nu, än innan... Inte i såret, utan i knät... Det stackars knät får ta mycket skit just nu! ;)

Måste försöka duscha! Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det... Får försöka komma på något bra sätt...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback