And theeen?

Sitter med ett paket fisk på knät, och benet på en stol... Högläge och kyla kallas det! ;)
Knät marar ordenligt med mig ikväll... Det blev väl lite för mkt rörelse under dagen, trots att jag inte tycker att jag har gjort något... Hoppade ju över träningen, för att det gjorde ont... Har ondare nu...
Fisken tinar jag i väntan på att ispaketen i Hannas kylförband ska frysa! ;) Hon var snäll och lånade ut sitt! :)

Har ställt mig i bostadskö i Eskilstuna idag... Samt kollat på lite bostadsrätter! Och oj, va fina lägenheter det finns! :) Men, nej, jag ska inte flytta... Inte nu! Det går bra att pendla, än så länge... Det är mer i förberedande syfte inför Examen! ;) Och eventuellt börjat arbete i Etuna... Funkar bättre o pendla på sommaren än på vintern, det är en sak som är klar!

Jag har en fundering, hur många är det egentligen som är nöjda med det dom gör?! Hur många trivs med sitt arbete? Känner flera stycken som inte gör det... Vad gör man åt det?! För inte är det värt att trampa på och göra något dag in och dag ut utan att man trivs med det?! Hur bra mår man egentligen då?

Jag vet inte, för jag vet att det är det här jag vill göra... Även fast jag vissa dagar undrar va faen jag gör det för... Men längst in vet jag att jag gör det jag vill, och att jag framförallt är på väg åt det håll jag vill! :)

Nehej, ska man gå o sova lr?! Finns inte så mycket vettigt o sitta uppe för... Funderade redan vid 21 om jag skulle gå o sova då, men var ju liiite tidigt! Men nu är det ju helt okej! :)

Jobb imorgon kväll... Och på onsdag morgon... Hoppas det går bra med knät, och att det inte gör allt för ont...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback