Torsdag!

Tränade i tisdags! Gick bra, så länge jag inte landade fel o "drog" låret i backen! Men men, match är det på lördag iaf, oavsett hur det känns... Har man ingen målvaktskompanjon så har man inte! Tur att Lili har ställt upp dom här två matcherna! :) Och som hon har gjort det! :)

Igår hade jag lite av en lyx dag! ;) Började med frukost hos mamma... Sen gick jag hem o bytte om innan jag skulle träffa Larsson, Ida, Ellen o Fatima! :) Käkade lunch på Sultans... På kvällen blev jag medbjuden av mamma till San Marino tillsammans med hennes vänner på Tacobuffé! Blev lite öl o vin o grejer till det... Lite sång på det också! ;) Hade en riktigt trevlig kväll! :) Trodde vi skulle gå hem tidigt, men klockan var 12 när jag kom hem...

Har bara tagit det lugnt här hemma nu på förmiddagen! Sitter o äter lite för ska strax dra iväg till Eskilstuna o jobba! :)

Ser framemot det! Det är kul o jobba där! :) Trivs verkligen som fisken i vattnet på det där bygget! :) Såg dessutom att både Erika o Caroline ska jobba ikväll, det innebär i princip att kvällen är räddad! ;) Lär vara fler vikarier som jobbar också eftersom det är avtackning till några som slutat och firande av några som har fyllt jämt! Så många av dom ordinarie är ute på galej ikväll! :)

Nej, nu är det bäst o sleva in det sista ätbara o sen slänga på sig lite andra kläder o ge sig iväg! :)
Imorgon är det löning! :) Det är mer än välkommet! ;)

Hoppas på att Erika kommer ihåg att ta med tentorna till jobbet idag, så man kan kopiera och kanske börja småplugga lite! Väntar på att böckerna ska komma, vill redan ha dom, men dom är förhoppningsvis på väg! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback