Tisdag

Ska om ca en halvtimme dra mig mot jobbet... Jag missar KK-joggen ikväll... Men tydligen har Ärtan problem med ljumsken och är övertränad, så får väl se hur det går för honom! Håller väl tummarna från Etuna för honom iaf! :)
Funderar på om jag ska försöka byta morgondagens kvällspass till ett dagpass istället! Imorgon är det också sista dagen på schemat! Därför vore det liiite skönare o få komma hem vid halv 5, 5 istället för vid 22.45! ;)
Får se om det är någon på jobbet idag som jobbar dag imorgon som kanske skulle ha lust o jobba kväll istället! :)

Är väl egentligen inte hela världen! Det skulle bara vara lite skönt! :) Dessutom skulle jag kunna träna imorgon då också! :)

Har tillbringat ett par timmar med brorsan på förmiddagen! Först var vi och handlade mat, och åkte förbi Onoff på vägen hem... Sedan åkte vi tillbaks en halvtimme senare tillsammans med mormor och köpte en dator åt henne! Brorsan har den hos sig och ska starta upp den åt henne! Sen skulle han gå dit under eftermiddagen!

Nehej, kanske ta o byta om och göra mig klar för ett arbetspass då! :) Måste tanka o göra sånt skoj innan det är dags o åka!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback