Söndagshumör

Med allt vad det kan innebära..
Är något fruktansvärt opepp på allt idag! Vill bara bädda ner mig i sängen och inte kliva upp mer idag! Men nej för sjutton, jag ska iväg o jobba... Och nejdå, jag är inte ett dugg bitter...

Igår var det cup i Norrköping... Vi kom femma, av sju lag... Så var väl ingen jättestor succé direkt... Eller, det beror vems målsättning man ser till! ;) Kom iaf hem med ett stukat finger och ett ont knä...

Fingret känns faktiskt rätt bra idag... Värre med knät... Men det är svårt o förklara... För jag vet inte om jag ska säga om jag har ont, eller om jag mest är stel i knät... Smällen igår känns iaf... Ibland är det som om någon trycker på en knapp och jag får ont, sen kan det gå en stund när jag inte har ont utan bara känner mig stel... Sen har det knäppt till ett par gånger när jag har sträckt ut knät...

Hade ju ont innan cupen, sen en bra tid tillbaks, men nu vet jag inte om jag har ondare eller om det är samma smärta... Känns lite annorlunda men vet inte hur! Aja skit samma! Alvedon o Diklofenak blir nog bra!

Ska strax ge mig iväg till jobbet... Alldeles om några minuter bara... Har försökt äta lite nu innan, men har mer eller mindre bara petat runt maten på tallriken, knappt fått i mig något...

Jag vill bara moffa godis och glo på film idag, utan att va social med någon!

Ha en bra söndag alla ni som förmodligen är på bättre humör än mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback