Så det kan gå!

Har varken haft tid, lust eller energi till o printa något här...

Har haft en vecka nu som inte har varit så bra på tränings och matfronten! Men, nästa vecka blir det andra bullar! :)

Igår hade jag en bra dag, frukost hos mamma, sen var jag hem o vände för att sedan åka till mormor för att äta lunch... Sen åkte vi ut o plockade lite blåbär! Gav bort dom direkt när jag kom hem! ;) Efter det blev det en kaffe med brorsan i solen och sen full fart för att göra sig i ordning för kvällen! Det var grillning med laget som stod på schemat! En himla trevlig kväll! :) Oldisarna vann, men vi var iaf snyggast! ;)

Har haft en lugn förmiddag! Som det nu är slut på! Ska slänga ihop mina grejer och sen åka mot jobbet!
Sover hos Karlsson i natt, och imorgon är det raka vägen till Valla efter jobbet för att spela match! Jag hoppas innerligt att jag kan få komma iväg liiite tidigare än schematiden! För annars blir det på håret att jag kommer i tid till samlingen...

Aja, bäst o sätta lite fart nu! Ha en bra lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback