Måndag igen!

Helgen har varit bra! :)

Började med fredagsmys med tjejerna! Käkade god mat, kollade på fotboll och kollade sedan på Sunes sommar! :) Lika trevligt som alltid med dom där brudarna! :)

Lördagen började med frukost tillsammans med brorsan och sedan en promenad till mormor... Sedan gick vi hem och försökte komma på något bra till våran farbror! :) Som vanligt i sista minuten! Men, vi löste det bra! :) Sedan var det dags o göra sig i ordning för fest! Blev hämtade av Faster o hennes pojkvän, sedan for vi ut i "skogen" på 40-års fest! :)
Hade en supertrevlig kväll, som dock tog slut långt innan jag o Faster Eva tyckte! ;) Vi hittade ölkylen inne i ett annat rum, så vi satte oss där och stängde dörren! Bestämde oss för att vi inte skulle gå hem innan kylen var tom! ;) Dock blev vi hittade och då ville faster Åsa åka hem... Så vi hann inte riktigt dricka upp all öl! ;)

När vi kom hem var klockan ungefär 1, jag o brorsan tog oss en promenad, så vi gick ner o kollade om det var något folk ute... På Statt sa dom att det bara var 11 pers! Inte mycket att hänga i julgranen! ;) Sedan gick vi hem till brorsan o satt o snackade till 4... Då var jag halvdöd och ville bara sova!

Igår var det så söndag... En söndag som var vääldigt lugn... Gjorde inte många knop innan det bar av ut till Valla för att hejja på brudarna som spelade mot Dunker och vann med 3-1! :) Duktiga tjejer det där! :)
Åkte hem o gjorde ingenting... Men lyckades iaf ge mig iväg o handla lite innan jag slog mig ner i soffan med tv, musik och bok!

Idag ska jag försöka hinna städa och gå ner på stan till banken och ydewalls... Sen borde jag hinna plugga lite... Innan halv 3, 3 för då bär det av till Vingåker med Jossan! Vi ska till Moqvist o kolla in hennes nya lya! :) Gillar dom brudarna! :) Ska försöka träna lite också, en liten kickstart! ;)

Imorgon ska jag träna fotboll igen! :) Såret har läkt jättebra! Bättre än förväntat! :) Så hoppas att det inte är torrt i gräset, för då går det nog halvbra att slänga sig! Vill inte skrapa upp det som är på väg att bli läkt nu! :) Men ett bra förband och ett par långbrallor gör nog att jag klarar mig bra! :) Ska bli skönt o komma igång igen! :)

Nej, sätta fart på dagen nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback