Jahapp!

Har haft en bra jobbarhelg! :) Jobbade tillsammans med Sanna, vi klarade oss bra själva i vårat team, hade så pass lugnt! :) Bra skit! ;)

Direkt efter jobbet, som jag avslutade en kvart tidigare, åkte jag raka vägen till Valla för att spela lite fotboll! Vi spelade sådär bra igen, och vann med ÅTTA - noll! :) Smakade gott!

Idag har jag varit ledig! Innan jag låg kvar, låg nämligen och drog mig lite och myste med katterna, så tänkte jag, och kände tom för att städa och rensa garderoben... Klev upp satte igång datorn och fick då ett meddelande från Jenny att hon tyckte jag skulle komma dit o dricka kaffe... Sagt och gjort, slängde i mig en liten frukost och åkte dit...

När jag hade varit där en sväng åkte jag hem till mormor... Fikade och sen åkte jag hem till mamma och lämnade och hämtade lite grejer... Hem en snabbis innan det var dags o styra kosan till mormor igen, för att få lite mat i kistan! :) Direkt därifrån hem och slänga på sig träningskläderna för att sedan åka till Valla o träna...

Kom en skaplig regnskur under träningen! Så alla såg ut att precis ha slängt sig i sjön med kläder på! ;) Men, jag tycker nästan det är roligare o spela o träna i regn! Eller iaf när gräset är genomsurt! :) Liten förkärlek till blöta fotbollsplaner kanske?! ;)

Har hittat tre nya favoritlåtar! En som jag definitivt kommer spela sönder snart! ;) Har på max en timme lyssnat på den låten sex, sju gånger! ;) Sen har jag lyssnat på en av de andra tre gånger på samma tid... Och den tredje nykomlingen är jag nu inne på tredje gången! ;) Bra gjort Frida!

If you hade the time to share the road with me,
If you could imagine we could both be free.







Nykomling nummer 1! Den som är bäst! ;)







Nu ska jag dra mig mot sängen! Sov gott alla glada! :)

Förresten har jag träffat fyra stycken Lhasa apso valpar idag! Sex veckor gamla och hur söööta som helst! :) Hade kunna tagit hem dom allihop! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback