Geerej!

Haft en bra kväll på jobbet... Hade nio patienter när vi kom, och fyra när vi gick! ;) Lugnt och skönt! Lär vara andra bullar imorgon!

Skulle ha stannat hos Karlsson ikväll, och sovit där... Men dagturen imorgon blev ändrad till en kvällstur och därmed åkte jag hem istället! :) Att jag dessutom kommer börja kl 15 gör ju att det känns rätt bra också! :)

Just nu vräker regnet ner utanför fönstret... Åskar tror jag också att det gör, tyckte nyss att det blixtrade till o blev lite ljust på himmelen! :)

Åkte till jobbet förut med knät lindat, men tog bort den efter ett par timmar... Tyckte inte att jag kunde röra mig ordentligt... Dock vet jag inte om det blev bättre utan linda... På ett sätt känns det som att knät måste knäckas till, men på ett annat sätt så känns det som att benet skulle kunna vika sig när som... Efter att ha kört hem, och jag skulle gå över gården så knäppte det till i varje steg... Något är kanske inte riktigt vad det borde där inne?!

Vila, högläge och kyla kan nog göra susen! Hoppas jag iaf... Hade räknat med o kunnat kolla med en ortoped imorgon på jobbet när dom kommer o rondar sina patienter, men nu ska jag ju gå kväll, då kommer dom inte upp, om det inte är akut förstås... Får vänta till på torsdag...

Nej, nu ska jag byta om och gå o lägga mig! Har längtat sen 6, 7 på att få gå hem, då är det illa! Längtar bara mer o mer till nästa onsdag, när jag går på min "semester"! 2½ vecka blir det lite ledigt innan skolan drar igång! Om jag inte får hoppa in o jobba lite extra, det vet man ju aldrig! :)

Nej, sängen var det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback