Every rose has its thorn

Lite föör mycket nu!

Jag är inte på jättestrålande humör direkt!
Jag stör mig på mig själv, för att jag ska ta andras beteende i försvar, fast jag inte tycker att deras beteende är okej! Utan det stör mig precis lika mycket som det stör mig att jag intar någon slags försvarsställning åt någon annan!



Såret börjar läka!
Bytte förband idag, och det var nästan så jag blev glad! ;) Känns även, för det har börjat klia lite smått... Kommer inte va kul när det börjar klia i hela såret! Gäller o hålla fingrarna i styr då! ;)

Bye the way så var jag på vårdcentralen idag med knät och den andra smärtan... Fick göra en röntgen, men den visade inget... Läkaren trodde det skulle självläka, så han ordinderade vila! Men, jag trodde inte riktigt på att en ren skelettröntgen skulle visa något... Men men, har det inte gått över om ett par veckor kan jag kanske gå dit igen?! Mycket möjligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback