En liten fundering...

Sitter här o smuttar på ett glas saft och funderar lite... Borde egentligen gå och sova...

Sitter o funderar på en person som jag har varit vän med, men som jag nu inte har träffat på 6 år, och inte har pratat med på lika länge... Jag kan inte erinra mig om att jag har funderat så mycket på den här personen sen dess... Men ikväll, just nu, kan jag inte sluta tänka på henne...

Jag funderar på om jag ska skriva till henne... Men, vad säger man till en person man inte längre känner, som man inte ens vet något om...? Jag vet inte vad jag vill skriva, vad jag vill ha sagt... Vet inte ens om jag skulle få ett svar...

Men det kanske är värt det?! Vad händer om jag inte får ett svar?! Då vet jag ju bara att jag inte behöver fundera mer... Hör jag inte av mig lär jag väl fundera fram och tillbaka flera gånger om...

Ibland saknar jag verkligen dom där vännerna jag har haft... Personer som jag mer eller mindre inte alls kännas idag... Personer som jag då visste allt om, och som visste allt om mig...

Det måste ju finnas en anledning till att vi inte har någon kontakt längre?! Lr gör det inte det?!



Hur som helst! Imorgon ska jag få träffa Marre, som jag lärde känna när vi gick första terminen på gymnasiet, men som slutade redan efter en termin... Vi lärde känna varandra så pass bra dom där månaderna att vi sa att vi inte skulle klara oss utan varandra... Nu, såhär efter ungefär fem år har vi kanske träffat varandra fyra, eller fem, gånger... Vi lever helt olika liv, pratar knappt med varandra, men så när vi väl träffas så är det som om vi verkligen känner varandra! Jag ser verkligen fram emot imorgon! Det ska bli kul att få träffa henne, och hennes son! Varje gång vi har träffats får man någon slags "abstinens" och vill bara att vi ska träffas dagen efter igen... Men sen rätt som det är så har det gått månader eller år... Men, imorgon ska vi träffas och snacka en massa balja! Uppdatera varandra om våra liv! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback