Lördag!

Hade tänkt att jag skulle plugga heeela dagen idag... Men eftersom jag har lämnat iväg min dator i förhoppning om att få hjälp, av en tjej som har jobbat som programmerare tidigare, att hitta mina försvunna tentor och att jag smart som jag är inte har mejlat över tentan jag höll på med till mig själv så är det inte lätt att få något gjort...

Istället har jag inte gjort något alls!
Har kollat på damernas innebandyfinal! Nu är det herrarnas, och samtidigt är det hockey... Så sitter och bläddrar lite mellan kanalerna...
Överväger faktiskt om jag ska städa! Ser ut som en svinstia här!

Är mest sugen på matchen imorgon! Genrep inför seriepremiären som är nästa helg!
Imorgon står Harg för motståndet, som fick en friplats upp till fyran till den här säsongen! Finns bara vinst! :)
Vi startar serien mot Team Rosa på bortaplan... Och följer upp med första hemmamatchen helgen efter, derbymatch mot Floda...
Imorgon ska jag visa vem det är som bestämmer! För nog sjutton tänker jag stå i seriepremiären och första hemmamatchen! Så är det bara!

Nehej! Jag ska väl ta tag i min lägenhet, i brist på annat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback