Har blivit med katt, en till...

Hämtade kattungen i söndags! :)
Det gick bra redan då med Nisse... Lite motstånd var det allt... De satt o glodde på varandra i hallen i närmare två timmar... Men redan på måndagsmorgonen såg man väldiga framsteg...! :)

Idag kan man nästa tro att dom har bott tillsammans i månader! :)
Nisse tvättar den lille ibland, tillrättavisar honom när han gör galet... Idag har dom tom sovit på varandra... Eller, Nisse låg o sov på en kartong när Lillen kom o la sig bredvid, över Nisses tassar... Så Nisse kunde inte göra annat än ligga kvar! :) Men dom är oerhört söta! :)
Lägger ut en bild imorgon...

I övrigt?! Omtenta på fredag! Det går väl sådär... Lite fundersam på hur jag ska lägga upp morgondagen... Tåget till skolan går 11, vi börjar 13.15... Uppgång tidigt för att hinna plugga innan... Vet att det inte kommer bli något plugga i skolan... Sen kommer jag hem vid 17, 18.20 bär det av till träning... Det är väl där största funderingen ligger... Träna, eller inte träna...

Jag tränade inte i söndags... Borde träna imorgon... Men, vad ska gå först?! Skola eller träning?!
Jag behöver plugga... Men jag behöver nog komma hemifrån o göra något annat också, lr?!

Aja, nu blir det iaf sängen! Hoppas inte lillkissen tänker leka hela natten!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback