Uschabuscha

Uscha, jag har ont i magen... Huvudvärken ligger o lurar, så den har nog slagit till om en stund... Halsen gör iaf inte ont...
Hoppas allt försvinner till ikväll, för då är det träning!

Jag har inte alls koll på läget till seminarierna idag... Inte något utav det...
Men men, det får gå som det går...

Hur kul är det när man går o lägger sig och efter en halvtimme kommer man på sig själv med att bara ha grubblat över skolan... Det är då man skäller lite på sig själv och börjar tänka på något annat...

Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning...!
Får inte i mig mackan, känns som den växer i munnen på mig... Men gröten har jag fått i mig iaf!
Konstig start på dagen, frukost brukar aldrig vara ngot problem!

Aja! Ha en bra dag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback