Trött

Har haft en bra dag...
Började med att jag städade klart... Åkte och slängde kartonger och grejer...
Sen for jag till Vingåker tillsammans med A, C och H...
Kollade på Vingåker-Åker... Slutade 2-4 om jag inte minns fel!?
Sen skulle vi vidare och kolla på Julita -St sundby... Men det var visst ingen match!? Undrar varför... Har stått på svenskfotboll.se att dom skulle spela... Men tydligen inte...

När vi kom hem fixade jag lite att äta... o sen har jag suttit o kollat på tv...

Var tänkt att vi skulle ha gruppmöte imorgon, men då två av dom inte kan så blir det till att vara hemma...
Jag har tänkt mig en morgon med tidig uppgång... En liten frukost, en joggingrunda och sen en stor frukost! Kanske med sällskap med mamma...

Sitter o kollar på Galen i kärlek... Helt okej...

Nu börjar jag bli hungrig... why?
Äpple kanske!?

Sov gott när det blir så dags!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hah.. Vad komiskt vi åkte också till Julita i tron att där skulle spelas fotboll.. Lustigt.. :)

Postat av: sara nordén

haha, ja! jag är såååå skräckinjagande! :P men jag lyckades bra iaf ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback