Tjoflöjt!

Jag vaknade strax efter 6 imorse, av att jag fick sms... Då fick jag för mig att klockan hade ringt några gånger och att jag verkligen skulle gå upp... Men när jag insåg att det var en timme kvar tills jag hade planerat att gå upp så struntade jag i att gå upp... Istället började jag drömma utan att egentligen sova... Man är liksom helt medveten om vad man drömmer, men man kan inte få stopp på det...
Jag drömde bla att jag var hos pappa, där han bodde förut och att det var massor med rävar där som smög runt... En massa rävungar var det också, men dom var vita... Sen drömde jag något om brorsan och något om fotbollen... När det sen väl var dags att gå upp var jag inte alls pigg... Kändes som jag hade haft en vägg över mig... Huvudet värkte och ja usch det var ingen höjdare...

Väl uppe var det bara o ge sig iväg till mamma... Har varit där tills nu... Har hjälpt henne städa och tvätta... Var bort och tittade på nya lägenheten också... Så det har varit lite fläng fram och tillbaka för att fixa grejer till henne och lägenheten...

Nu är det ungefär tre timmar kvar tills jag ska vara färdig för att åka på match...
Vingåkra idag... Hua!
Jag försöker ladda! Rätt inställning ska det vara på mig idag!
Inte ett mål gratis!!

Nej, nu ska jag läsa igenom det jag skrev igår och se om jag vill lägga till något mer, annars är det bara o skriva ut det, så kan jag lämna in det imorgon... Ska läsa igenom det jag har skrivit till grupparbetet också... och kolla lite på läkemedelsräkningen... Det är ju faktiskt tenta på det imorgon!! Det gäller att ha med sig huvudet då! Så man inte gör något slarvfel... Det ska vara 100 % rätt, annars blir man inte godkänd!

Nehej, bara o sätta fart!
Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback