Tisdag!

Har varit uppe några timmar nu, men har inte börjat plugga än... Har tänkt börja med det alldeles strax...
Köttfärssåsen står och puttrar på spisen! =) Det är nästan så jag längtar tills det är dags att äta lunch! =P Det var riktigt längesen jag åt köttfärssås! =) Så jag hoppas att den blir sådär supergod! =)

Haha tro det eller ej, men jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig när kusinen tar studenten! Sist jag var på en student var det när jag själv slutade och innan dess när T slutade, och det är ju faktiskt hmm 6 år sen... Jag får väl gå igenom garderoben och hoppas på att jag hittar något somrigt!!

Nej, nu ska jag plugga några timmar, så jag kommer någonvart med den här examinationen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback