Snart ny vecka!

Har tagit det lugnt större delen av dagen...

Spelat match är vad jag har gjort... Förlust blev det, med 4-1... It sucks!
Siffrorna säger en sak, men matchbilden var en annan!

Jag var riktigt peppad och nervös innan vi åkte till samlingen...
Tyvärr försvann det och övergick till en annan, mer negativ känsla, rätt fort när vi väl kom ut på plan...
Det var en skitmatch! Eller, vi hade spelet och chanserna, men inget annat...

Ska börja träna snabbhet, spänst, teknik, kondition och styrka!
Det kanske kan göra att det börjar kännas bättre på plan!?
Kanske kan göra att självförtroendet ökar?!
Det visar sig, men jag hoppas på det...
För tron på mig själv behöver jag!

Nej, nog talat om matchen...
och nog talat överhuvudtaget!

Nu säger jag god natt!

Plugg imorgon, fixa däcken och åka till kyrkogården...
Våldsgästa F på kvällen/natten! Det blir great! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Halloj tösen!

Matchen kändes verkligen åt fanders men vi tar nya tag, på torsdag är en ny viktig match att fokusera på. O du! Du kan!! Våga lita på att du klarar av arbetet mellan stolparna, vi andra tror på dig. Kramar C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback