Så hade den här dagen nått sitt slut...

Dagen har bestått av plugg, lite mer plugg, lite kaffe hos H på förmiddagen, lunch hos mormor och sedan champions league finalen tillsammans med H och C... Sen har det varit lite mer plugg...

Och nej, jag är inte färdigpluggad! Har en artikel kvar att skriva om... Alltså att försöka förstå den också, vilket idag har visat sig vara ett stort problem... och det här med att lära sig vad man har skrivit utantill, det får vi ta en annan gång! Tur att jag vet vad jag tycker o tänker iaf, utan att behöva läsa, det är iaf något...

Barca - United = 2-0
Barca rullade ut United, så det var inte alls en lika bra  match som jag trodde det skulle bli... Men, Barca var ju bra iaf, jäkligt snyggt nickmål!

Nej, nu ska jag slänga mig i säng, så jag iaf har en liten chans att orka pallra mig upp imorgon!

I natt blåste fönstret upp och slog ner precis allt som stod där, gissa om jag vaknade livrädd!! Katten satt så fint där och tittade också, och då blev det genast lite mer fart på mig, för jag menar, vad drömde jag inte igår natt?! HAN FÅR INTE GÅ UT OCH RAMLA NER!! var ungefär min enda tanke innan jag fick honom därifrån... Att blommor och det hade ramlat gjorde inte så mycket innan jag insåg att han faktiskt inte satt så nära fönstret och att han faktiskt såg lite skrämd ut...
Jaja, nog om det... En sak är iaf säker, i natt tänker jag bara ha ett fönster öppet, det jag vet inte kommer slås upp av vinden i fall det börjar blåsa sådär mycket i natt igen...

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback