Ny dag - Nya möjligheter

Fredag idag...
Just nu är det strålande sol! Hoppas det fortsätter vara det i eftermiddag också!
Fast såg nu att det börjar bli lite molnigt... Men bara det inte regnar och blir precis jämngrått är jag nöjd...
Funderar nämligen på att ta mig en joggingtur... Om inte börja med spänstträningen?! Gör jag det blir det träning imorgon o på söndag också! Intensiv start skulle det vara... Frågan är bara vart jag ska hålla hus... Lär se knasig ut! =P Och så vore det bra om det inte var en massa upp o nerförsbackar...

Matchen igår tänker jag inte säga ett ord om... Mer än frustration...

Vad ska folket hitta på ikväll?!

Jag vill grilla, riktig grillning och inte på elgrill... =P
Men hmm, får se vartåt det bär...
Hemmakväll o bara ta det lugnt?!

Enda planerade i helgen är o kolla på fotboll på söndag... Först Vingåker-Åker... Sen kanske även Julita-Stora Sundby...
Vingåkersmatchen är iaf ett måste! Hoppas på blå himmel och strålande sol då! =)

Borde försöka plugga lite nu på förmiddagen också!? Suck!
Ska kolla om dom andra har skrivit någe först...

Nehepp, bye då!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Japp, söndag blir det fotboll tillsammans med mig!!! Tack för all hjälp idag, puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback