Nu ska jag nanna kudden

Har skrivit till lika mycket på den där tentan som det var innan... Från 1½ sida till 3... =)
Kollade i studiehandledningen för kursen, o där stod det att man skulle referera till minst fyra texter... Spännande när det står olika i olika studiehandledningar om samma inlämning! =) Inte konstigt folk har för få referenser! =P
Jag slutade kolla i båda studiehandledningarna när jag hade gjort det till dom tre första inlämningarna och det stod precis samma sak i båda studiehandledningarna... Men, jag skulle ha fortsatt göra det... Ska skicka en notering på det till läraren, så behöver inte alla bli lika förvirrade som jag! =P

Nu ska jag iaf gå och sova... Eller hm, först ska jag bädda kom jag på nu... Tur att det går fort!

Jag skulle lätt kunna sitta uppe betydligt längre... Men det är ju meningen att jag ska komma upp imorgon!
Planerar att vara hos mamma till 8... Jag ska iaf göra ett tappert försök till det! =)
Kommer säkert sova som en gris när klockan ringer och, precis som idag, trycka på stopp-knappen istället för snooze-knappen och fortsätta sova i tron om att larmet ska ringa igen om tio minuter... Tyvärr vaknade jag 1½ timme senare, av att jag fick ett sms... O det var väl himla bra det... Annars hade jag kunna sovit hur länge som helst tror jag!

Nej, sängen var det!

Den här låten har snurrat i huvudet på mig sen jag hörde den första gången i typ fredags!? Varenda gång jag börjar slappna av och det är någorlunda tyst runt omkring mig så kommer den!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback