Nu är det snart dags!

Japp, om ungefär 25 minuter är det dags att åka...
Börjar bli nervös...

Har inte pluggat någe till imorgon, har varit för rastlös för det... Men jag är iaf klar med tentan, skrev en halv sida till och la till ytterligare en källa...
Skickade mejl till läraren på förmiddagen, hon svarade att det var bra att jag hade varit uppmärksam och att dom skulle kolla över det... Sen frågade hon om det ställde till något för mitt skrivande nu... Men, jag är ju färdig, så nää... Ska lämna in den imorgon...! Har även läst igenom det jag har skrivit till grupparbetet... Sen har jag bara varit rastlös och väntat på att klockan ska gå...
Har fixat med tvätten och packat väskan, ätit lite och sådär... Men jaa, nu är det snart dags...! Ska byta om så är jag klar sen...!

På återhörande!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback