Neheje

Man kanske skulle slänga sig i säng!?

Har haft tvättstugan ikväll... Men när jag kom ner o skulle börja tvätta var alla maskiner igång... Kollade på listan, men där stod det inge namn!? Alltså är tvättstugan obokad passet innan mitt och ändå är det någon som tvättar... Spännande! Stod och väntade där nere en kvart på att någon skulle komma farande när dom hade kommit på att klockan hade gått över tiden för passet... Men efter en kvart tröttnade jag så det var bara o gå upp med tvättkorgen igen... Sen när jag kom från mormor var det ledigt igen, med två timmar kvar av tvättiden... Tur att man kan hänga kläder på tork i lägenheten...

Sova tills man vaknar imorgon!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback