Mitt i veckan

Började dagen med att tvätta... Sammanställde även lagets träningsstatistik... Vi har en närvaro från 13% till 90%...

När allt det var klart satte jag igång och började plugga... Skrev tre sidor om vårdandet mot judar... Sen fick jag höra att en av dom andra i gruppen skulle skriva om samma sak... Så då slutade jag att skriva... Vi skulle dela upp alla områden mellan oss, så man inte behövde läsa ihjäl sig till på fredag... En bra idé tyckte jag... Men sen ska vi iaf skriva om samma sak?! Jaja, jag gör det jag har sagt att jag ska göra!

Har varit en sväng till mormor också... Visade lite på datorn åt henne, fikade och pratade... Det var trevligt...

När jag kom därifrån satte jag mig och kollade på hemtentorna som jag hämtade ut igår... Hade fått kompletteringar på två utav dom... Så har börjat med en av dom... de teoretiska anknytningen var tydligen "nästan obefintlig"... I studiehandledningen stod det att man skulle referera till minst två böcker... o det är precis vad jag har gjort, refererat till två böcker... Men det var tydligen inte tillräckligt! Vad vet jag!?
Har suttit o läst en del nu, så ska trycka in en massa referenser, så blir hon nog nöjd sen!

Nej, nu ska jag slå på tvn o glo på Grey's! =)
Hej på stunden!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback