Lördag

Det blev ingen uppgång vid halv 7... Var jätte trött och hade ont i huvdet så bestämde mig för att sova en stund extra... Mamma kunde ju faktiskt köra själv, så det var bara onödigt, det hade iofs varit om jag hade behövt låna bilen, men det behöver jag inte...
Så sov en stund extra och sen blev det en promenad istället för jogging... Huvudvärken har fortfarande inte gett med sig, men gör den det under dagen blir det nog en joggingrunda då...

Nu ska jag ta min andra frukost... och sen sätta igång och plugga lite...

16.00 spelar Umeå mot Göteborg om jag inte minns helt fel, ska slå på fyran till dess har jag tänkt... Kanske kan göra mig laddad till imorgon... Ikväll är det Real Madrid mot Barcelona också! Får väl se om det är någon som har tv4sport och som vill ha främmande! =P

Nej, stoppa lite i magen var det ja!
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback