Lite duktig har jag iaf varit...

Har gjort min komplettering nu... Trots att läraren sa emot sig i kommentaren om vad som skulle kompletteras så har jag fyllt på med lite grejer, sen om det är rätt eller inte det vet jag inte.... Frågan är ju om läraren själv vet vad hon vill att jag ska fylla på med... "Tentan har en bra grund, men du behöver fylla på med dom gulmarkerade kriterierna i bilagan" Kollar bilagan, hon har markerat alla punkter utom en... Har min tenta då en bra grund?!

Men aja, nu har jag iaf gjort om den, men det skulle inte förvåna mig om jag får göra det igen... Men det får duga för den här gången, för jag vet verkligen inte vad jag ska fylla på med... Kan ju hoppas på att hon är nöjd...

Nu ska jag skrapa fram något att äta för jag är verkligen vrålhungrig! Magen skriker, nästan iaf...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback