Klar med en bok

En bit på vägen iaf...
Den viktigaste boken är klar... Tre timmar igår och lite mer än två idag...

Jag funderar på om jag ska ta en liten kort joggingtur?! Eller om jag är för trött i kroppen för det? Ska kirra lite käk också...

Vill ha en pulsmätare... Man har ju ingen aning om hur mycket det krävs för att det ska bli konditionsträning osv...
HIttade ett, vad jag tror, bra spänstträningsprogram igår... Kanske ska börja med det i helgen?! Haha dom hade uppskattat det till att man skulle göra 500 tålyft... Känner att jag kommer dö redan efter bara några stycken! =P Inte skulle man stretcha efter uppvärmningen heller, för det minskade muskelns kapacitet...?!

Det är bra att det inte är fint väder en dag som denna, då behöver man inte ha skuldkänslor för att man sitter inne! Och så blir det lättare att faktiskt göra det man ska... Än om man sitter o längtar efter att få gå ut!

Nej, ska känna efter en stund till vad jag känner för... Jogging sen lunch o plugg eller bara lunch o plugg!?
Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Håller med du, imorrn är det tre poäng som gäller-inget annat. Förstår att du försöker tjejen, vill bara du ska veta att jag tror på dig. Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback