Jahaja...

Har varit uppe i lite mer än en timme... Och nu är jag klar med skrivandet, jag gjorde det enkelt för mig med den sista artikeln, men den är med iaf så det kan dom inte klaga på...

Jag har verkligen sovit som en kratta, somnade kanske vid halv 2, hade nämligen maraton upp och ner i sängen, först stängde jag fönstret, upp i sängen och släcker, oj jag glömde visst stänga av vattnet så det var bara ner igen... =P Jag tror jag vaknade första gången vid 4 och trodde verkligen att det var dags att gå upp... Men icke, så tidigt tänkte jag verkligen inte gå upp! Sen somnade jag, vaknade vid 5, somnade och vaknade vid 6... Sen sov jag som en stock till klockan ringde, och ville jag gå upp då!? Näää, då var jag ju jättetrött!

Nej, nu ska jag äta frukost sen läsa igenom och fixa så jag inte kommer läsa direkt från pappret, kan vara en bra idé! Sen blir det plock med tvätten och sen ska jag nog plocka undan alla pluggrejer som ligger utspridda precis överallt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback