Jag förstår mig inte på mig själv!

Varför kan jag aldrig plugga så att jag ligger bra till någon gång? Enda gången jag kan sitta flera timmar i sträck är när jag har kniven på strupen! Vilket jag kommer ha imorgon kväll! Med andra ord kommer jag sitta och plita med det här då!

För på dom här två timmarna har jag bara skrivit ett stycke och bläddrat lite i böckerna... Jag har så himla många ursäkter, dåliga sådana, för att inte plugga... Idag har det varit alltifrån
"hmm, vad ska jag rösta på den 7:e?" till
"undrar om det är någon som har skrivit på hemsidan om dom inte kommer ikväll..."
 "jag kanske måste gå ut och röra i köttfärssåsen?!"
Måste jag säga att jag blir galen på mig själv när jag håller på såhär?!

Jag har verkligen tagit sommarlov, sådär en vecka i förväg! Synd bara att man verkligen måste plugga hela vägen fram!

Haha i natt har jag drömt massa konstiga grejer, kommer på fler o fler saker hela tiden... Nyss kom jag på att jag drömde att jag bodde hemma igen... Jag drömde att en gammal klasskompis, som jag inte har pratat med på sisådär en 11 år, ringde och ville träffas... Jag har drömt om fotbollen... Om brorsan... Jaa, det är vad jag har kommit på såhär långt... Det läskiga är att dom två förstnämda verkligen kändes verkliga... Direkt när jag gick upp var jag tvungen att kolla telefonen, och även badrummet, eftersom det var där jag stötte på mamma i drömmen! =P

Längtar lite till träningen ikväll! Fast mer längtar jag till matchen på fredag! Då spelar vi mot Torsharg! Vinst då!? Ja tack!

Nehej, jag kanske ska ta och göra i ordning lite lunch!?

Jajust, nu kom jag på en annan sak jag drömde! Det var läskigast! jag stod vid fönstret och öppnade det, av någon konstig anledning, helt... och på något sätt kom katten, fast jag stod där, och gick ut på fönsterbrädan och ramlade ner!!! Men jag fick tag i hans svans... det konstiga är att jag också lyckades drömma två olika versioner! =P i den ena gick svansen av, så han ramlade hela vägen ner och, hmm jaa, slog ihjäl sig och jag ringde till mamma o bara skrek så hon kom farande och trodde att jag hade gjort illa mig... i den andra versionen så hängde han bara där när jag höll i svansen, hur lugn som helst, så jag kunde få tag på honom och få in honom igen och att jag sedan ringde mamma och grät...
Huaaaa, jag ryser bara jag tänker på det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback