Jag är nöjd och kan ta lite värk!

Benen värker som sjutton nu, men det gör mig inget... För idag är jag jävligt nöjd med mig själv! (bara för att skryta, och det får jag faktiskt göra idag!) För jag gjorde en sjukt bra match idag, allting stämde, och då menar jag verkligen allt!! det är så jäkla skönt! Efter hela den här våren, med jäkligt låga tankar om mig själv, så har allt bara vänt - på en vecka!

Torsdag - Match mot Vingåker, förlust med 4-1 men gjorde en bra match jämfört med mina förväntningar på mig själv!
Tisdag - Första målvaktsträningen, fick äntligen en känsla av att jag ju faktiskt kan det här!
Torsdag - Tog skott jag kanske inte borde ha tagit men släppte in några som jag borde ha tagit! Men dom svåra räddningarna övervägde lätt målen och därför kändes träningen bra...
Och sen idag! Enhandsräddningar, slängningar och jaaa, you name it! Idag gick allt!!
Därför kan jag ta att det värker i benen!
Och bara för det är jag nöjd och kan skryta lite! För det händer aldrig annars!
Förresten var det första nollan i serien! och för ett tag tillbaka också!

Efter matchen åkte vi bara hem och lämnade grejerna, sen for jag, C och H ut till Floda och tittade på deras match... Där det blev en 3-4 förlust mot St Sundby! Bra tycker jag! =P

Efter den matchen var det bara att åka hem...
Har haft en livlig diskussion med mamma på telefon, när jag var i affären... Alla tittade på mig och såg lite rädda ut! =P
Kom hem igen och blev nästan direkt överbjuden till H för att kolla på Real Madrid - Mallorca... Trevligt! Matchen slutade 1-3...

I övrigt idag har det spelat en del annan fotboll såklart...
Vingåker spelade mot Torsharg, och där undrar man ju vad som hände, för där blev slutresultatet 12-1 till Vingåkra!
Gropptorp spelade mot Åker, den matchen slutade med förlust för Gropptorp med 1-0...

Nehej, man kanske ska gå och sova?! Eller, försöka iaf... Upp o plugga imorgon! Sista rycket nu! På torsdag eftermiddag är sista redovisningen för den här terminen! Vilket också innebär att jag går på sommarlov då!
Tjoflöjt!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback