Inte riktigt hundra!

Det är 1½ timme kvar tills jag ska vara klar för att åka till samlingen... Jag håller på att gå sönder av nervositet... Och hjärtat lär väl stanna snart, känner mig stressad, utan att jag verkligen behöver göra det... Har suttit och kollat på klockan med typ 3-7 minuters mellanrum sen klockan var 10... Jag är inte riktigt som alla andra!

Försöker plugga, men koncentrationen är inte riktigt där... Läser samma sida om och om igen, för att jag inte kan läsa hela sidan innan jag måste kolla på klockan igen! Jag är sjuk, jag vet!

Nehej, jag kan ju ta och byta om iaf, så kanske det kan gå tio minuter iaf?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback