Inte mycket gjort här inte!

Jag fixade lite käk... Sen skjutsade jag hem mamma från mormor...
Sen skickade mamma en länk med en massa snygga tapeter...
Kika får du se!
Så där fastnade jag en stund...

Handlat har jag gjort också... Men ingen jogginrunda och inte heller någe mer plugg...
Joggingrundan kan jag ju skylla på att det faktiskt är match imorgon, o att jag verkligen måste vara fräsch!
Plugget kan jag inte skylla på något... Bara att jag är väldigt omotiverad till att läsa mer... Men det är ingen bra ursäkt!

Dagens sönderlyssningar
Milow - Ayo Technology
Damien Rice -  9 Crimes
Pernilla Andersson - Johnny Cash & Nina P
Britney Spears - If U Seek Amy

Är hungrig igen... Har varit hungrig en stund nu, för det tog 2½ timme o bli hungrig efter maten... Det är inte roligt då!

Funderar på om jag ska pilla med lite bilder så jag kanske kan få ordning på bloggen... Eller ska jag plugga tills Grey's börjar?! Hmm, svårt val!

Ska iaf ta något att stoppa i magen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback