Idag är'e match!

Nu har jag varit uppe o struttat i två timmar... När det är söndag, eller helg, går jag upp tidigare än jag har gjort på hela veckan, när alla andra sover! =P Varför va som alla andra liksom!?

Haha jag drömde nu på morgonkanten att jag lyckades skära mig med en kniv i läppen... ett två centimeter långt jack rakt upp... Åkte till akuten och sydde och sen åkte jag direkt till matchen! =P Skam den som viker ner sig typ...

Har inte gjort så jättemånga knop nu på morgonen, diskat och ätit...

Nu har jag såsat ner mig i soffan en stund, så jag börjar nästan bli trött igen... Får ta och göra något istället för att bara sitta här! Kan ju ta och plugga... Hua, jag drar mig för det, vill inte riktigt... Men det är ju faktiskt det sista jag gör innan det blir sommarlov! Så det är bara o göra't!!

Kan iaf ta och läsa lite!

Vid tre är det match! Är lite nervös faktiskt, men det blir bra! Det är bara vinst som gäller idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback