I don't want the world to see me, 'cause I don't think they'd understand

Huabua!
Jag har tråkigt...
och jag är trött, sådär jobbigt trött, då man inte vet om kroppen inte orkar göra något eller om det bara är huvudet som säger att man är trött...

Var i skolan på förmiddagen... Kom hem och sen gick jag över till H ett par timmar, kaffe o tv-spel! =)
Väl hemma igen var det bara o fixa lite mat...

Mamma ringde också och frågade om jag skulle komma bort någe... Sa att jag skulle komma senare, men tror jag ringer o säger att jag hoppar över det idag...

Asså med det här humöret behövs det inte mycket för att jag ska trycka ner mig själv till botten... och med tanke på de senaste månaderna har jag haft tillräckligt med nedtryckningar från mig själv... Så jag försöker tänka positivt... och det måste man ju göra, det går inte att gräva ner sig hela tiden över småsaker som inte är mycket för världen...!
Glöm det negativa och tänk på nästa stund med en positiv ton!

Nehej, diska kanske? Bara för att förgylla den här stunden!
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lu

Jag kommer snart och förgyller ett par minuter :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback