Huuuu

Skolan gick bättre än förväntat...
Första seminariet gick asfort, och vi diskuterade inte så jättemycket av det vi hade skrivit... Det var lite lagom soft sådär! =)
Andra seminariet gick verkligen över förväntningarna... Men faktiskt så funkade det... Men läraren ska iaf få ett mejl...

Sen var det bara att ta tåget raka vägen hem, för att byta om och slänga i sig lite fil för att sen åka och träna...
Och oj, jag är nästan förvånad över mig själv... Det gick ju nästan bra... Jag gjorde utrusningar, för första gången på, ääääh hur lång tid som helst...
Det är ett framsteg, om så bara ett litet, så är det alltid något!
Fast jag har ont i benhinnorna...
Och nästa vecka på tisdagsträningen drar E igång målvaktsträningen... Hon sa att vi inte skulle kunna gå på några dagar efter det! =P

Hua, jag fryser och har ont i huvudet igen...
Det får nog bli en tidig kväll...

Sov gott när det blir så dags!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :*

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback