Hua, vad jag saknar den där tiden och platsen!


En varm sommarkväll

Det är sjukt vad jag längtar tillbaka!
Tillbaka till när man var betydligt yngre, när man tillbringade hela somrarna här och inte visste om något annat...
Man tog inte tillvara på tiden på rätt sätt eftersom man trodde att det alltid skulle finnas kvar, vem trodde egentligen att det skulle sluta som det gjorde?
Ja, det finns möjlighet att åka dit nu med, men det känns bara så fel... Jag vill inte vara där längre, för den där riktiga känslan är som bortsprungen, den där känslan man hade när man faktiskt bara tog allt för givet... Men, det var en underbar känsla den där dagen när man packade ner alla kläder och packade in allt i bilen och flyttade dit... Ibland någon vecka innan skolan slutade, men det gjorde verkligen ingenting, för man njöt bara... Vad spelade det för roll att det blev en stunds resväg när man skulle hem från skolan på fredags eftermiddagen och man visste att man skulle dit, när man faktiskt kom hem och bara kunde njuta!?

Jag saknar dom där tillfällena på verandan när alla åt jordgubbar utom jag, bara för att jag istället ville ha fil...
Jag minns den där morgonen när E sov hos oss och vi "försov" oss till frukosten och dom hade satt ut en skylt där det stod stängt! Bara för att reta oss! =)
Jag minns när L var där och vi fiskade mört och stoppade i fontänen och bad mamma ta med fiskmat hemifrån...
Jag minns midsommaraftnarna...

Jag minns, och kommer aldrig glömma!
Jag vill, men kommer aldrig komma tillbaka till den där underbara tiden!
Jag kan, men vill inte vara på den där platsen...
Jag saknar, och längtar tillbaka till mitt riktiga andra hem!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback