Hihi, tokigt kan det bli!

Det slog mig precis att det bara är 45 minuter kvar tills jag ska åka på träning! =)
Det blir väldigt tokigt med tidsuppfattningen när man inte går upp så tidigt...!

Jag tillät mig själv att sova idag, vilket var jäkligt skönt! Och förmodligen välbehövligt också! Speciellt med de senaste två veckornas krig med mig själv varje morgon för att ta mig ur sängen... Och med tanke på gårdagens känsla av att ha varit vaken i flera dygn hela förmiddagen... Tror det blev människa av mig vid tolv snåret då, gillar verkligen att vara i skolan då... Man är inte så fokuserad då! Man sitter mer och funderar på om man kommer somna inom fem minuter eller om man kommer klara o hålla sig vaken...
Så, idag fick jag sova, ordentligt... Eller, jag sov inte sådär så man toksover utan jag slumrade mest, sov en stund vaknade och vände på mig för att somna om igen! =P
Nu kanske det kan bli människa av mig tidigare på dagarna än efter 12?! Man kan ju hoppas på det iaf...

Träning alltså, tur att jag åt när jag åt, annars hade jag väl suttit o ätit när vi skulle åka utan att veta om det! =P

Nehej, en halvtimme kvar... Det är tur att jag ska göra en massa andra saker samtidigt! =P
Dags att byta om!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback