Hemma igen

Det vart uppehåll nästan direkt när jag gav mig iväg... Men det började självklart regna igen, ungefär lagom när jag hade kommit utanför stan... Sen föll regnet i jämn takt... Så vid Forssjö-infarten började jag känna att jag blev blöt på benen och armarna...
Benen värkte som sjutton och jag önskade att mamma skulle ha tröttnat på regnet o komma o möta mig...! =P Men sen när jag hade kommit upp på platån och efter raksträckan tänkte jag att nu fick fasen inte komma, för jag var ju nästan framme! och självklart, när jag ser infarten och det är typ 200 meter kvar så kommer hon...
Men ja, typ 8 kilometer blev det nog ändå! Jag har inte riktigt koll på klockan, men typ en timme tror jag att det tog...
O det känner jag mig rätt nöjd med eftersom benen inte riktigt ville... Varje hållplats eller parkeringsficka tänkte jag att jag stannar! Men nej, då skällde jag på mig själv! Så fortsatte utan att stanna!

Nu ska jag kila över till mamma, hon skulle bjuda på mat och sen skulle vi kolla på hockeyn... Den börjar nu vid 8... så ska ta på mig lite mer kläder och kila över!
Hua, kanske skulle stretcha lite också!?
Benhinnor och vader värker som sjutton!

Nej, ha en bra fredagskväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback