Hemma igen

Är det inte konstigt, när man är i skolan så vill man inget annat än få komma hem, men sen när man väl är hemma vill man inte vara hemma... Jag blir förvirrad på mig själv...

Redovisningen gick rätt bra trots allt... Vi missade bara det typ viktigaste inom vårdandet för att jag trodde den andra tjejen skulle ta det, men hon menade bara att hon skulle ta en del av det stycket... Och killen i gruppen sa en del av det jag hade tänkt säga, så i slutändan sa jag inte så mycket... Men vad gör det? Bara man blir godkänd! =)
Det är iaf jäkligt skönt att det var det sista jag gjorde tillsammans med gruppen... Nästa vecka är det den individuella examinationen, den ska barar redovisas inför gruppen... Men då är det ju ändå mitt egna arbete!

Jag har inte riktigt trivits med situationen som har varit och som är just nu... Men det är bara o försöka ändra det till något bättre! Jag kan inte heller riktigt sätta ord på vad det är som gör att jag känner så, men det är väl för att jag inte riktigt har tagit mig tid till att reflektera över saken!

Jag borde försöka sätta igång med vårdvetenskapen, så jag får den klar någon gång... Men jag känner verkligen inte för att plugga! Inte idag, och förmodligen inte imorgon heller! och inte har jag diciplinen att bara sätta mig ner ändå och göra det... Men jag har satt som mål att jag ska vara klar med den senast på fredag så jag kan skicka in den då! Och så jag kan koncentrera mig på examinationen, som är den sista för den här terminen!

Nehej, nu ska jag nog sitta här och glo en stund, innan det är dags att trampa ner i tvättstugan och sen vidare till mormor på lite mat! =) Färskpotatis skulle jag få! =) Finns det någe bättre såhär års, än den första färskpotatisen?! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback