Första riktigt lediga dagen!

Japp! Skönt, fast jag har nog inte fattat det än, eller så fattade jag det redan förra veckan eftersom jag inte har brytt mig så mycket om sista uppgiften vi hade till igår! =P

Gick upp vid 7 redan, varför sova liksom!?
Brorsan ringde och väckte mig kvart i 7... Fixade lite grejer åt honom, sen ringde mamma o frågade om jag ville äta frukost med henne... Så tog med mig kaffe och åkte dit... Nu har jag varit hemma en halvtimme ungefär, men ska väl kila iväg till lägenheten igen och måla lite...
Sen ska jag väl, när jag ändå är där, passa på och njuta lite av solen på balkongen...

Har huvudvärk idag, det är inge bra! Men jag ska iaf hälla i mig vatten under dagen, till matchen ikväll... =) För då ska Torsharg få spö!

Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback