Första riktiga sommarvärmen! =)

Ja det kan man nog säga att det har varit idag...! Himla skönt! Synd bara att större delar av dagen känns som dom har gått till bilåkande eller målande inomhus...

Skjutsade mamma till jobbet vid 20 över 6... Kom hem och gick faktiskt och la mig igen, bara för att det faktiskt var lördag och jag inte hade några måsten alls, inte så tidigt iaf... Sov någon timme innan det blev frukost... Sen for jag iväg till pappa, han sågade ur och fixade till diskbänken åt mamma... Sen åkte vi ner till K och G och käkade lite lunch! =) Sedan for vi hem igen, stannade kvar en stund till och hjälpte till och isolerade lite i det blivande poolhuset...! =)

Efter någon timme tog jag bilen och åkte hem mot stan igen, lämnade av grejerna i lägenheten och sedan for jag iväg mot Flen... Stannade till på rastplatsen innan, vid vattnet... Var lite tidig så tänkte att jag skulle stanna där en liten stund... Finns det någe skönare än strålande solsken vid en sjö!? =) Sen åkte jag iaf och hämtade mamma och E på jobbet... Tillbaka till stan, handlade lite grejer på vägen... Lämnade E, hem till mamma och tog lite mellanmål, sen hem hit och hämtade nycklarna jag inte hade med mig, sen till lägenheten och målade... Efter några timmar där gick vi hem till mamma och käkade... Sen har jag utmanat E på WII... Jag totalmosade henne i tennis! =P men hon vann i bowlingen! =) Sen när hon gick hem så spelade jag en omgång Baseboll, och då körde jag över dom stackarna, vann med 12-2!! Haha! Ibland kan jag ha roligt! =P

Nu är jag iaf hemma och ska nog gå och sova... Har tvättstugan bokad imorgon, annars är dagen oplanerad...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback