Disktrasa

Jag är som en urvriden disktrasa...
All energi är som bortblåst...
Hade jag haft en balkong hade jag gått ut och satt mig där och bara njutit av att vädret är så fint som det är och att det fortfarande är skönt ute! Men jag har ingen balkong så istället sitter jag här och undrar hur jag ska orka med veckan...

Imorgon har vi gruppmöte, jag hoppas att vi bara håller på halva dagen och att vi är färdiga då! Det blir eventuellt en tur till E-tuna på tisdag också! På kvällen är det träning, kommer nog få veta att jag lever då! Onsdag har vi redovisningar, vet inte om det blir bara förmiddag eller hela dagen... Torsdag kommer det vara plugg och på kvällen träning... Fredag blir det plugg... Jag har en komplettering kvar att göra, i vårdvetenskapen... Sen är det examinationen på den här kursen nästa torsdag... Muntligt i en kvart... Om ett fall där sjuksköterskan har hand om en utländsk kvinna och ger smärtlindring fast kvinnen egentligen är smärtfri...

Hua! Ska skriva om lite om det jag ska ha med mig imorgon och sen skicka över det till F... Sen är hennes o min del helt klar, då är det bara de andras som ska in... Vill egentligen inte göra det... Vill bara ha sommarlov nu! Men det är bara två veckor kvar till dess, o det kommer gå fort, ruskigt fort...

Blev bjuden bort till H för att kika på film... Får se, ska skriva det där till imorgon och sen vid 9 ska jag hämta E i Flen...
Ska ta något att äta nu, innan humöret går nere lika mycket som igår!

Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback