Den braiga dagen börjar gå mot sitt slut...

Sitter här mer vit än hudfärgad... Har tillbringat rätt stor del av dagen hos mamma idag... En stor del av den tiden målandes skåp... Med andra ord har jag krupit in i en del skåp, vilket har resulterat i vita armar, för man är ju inte alltid så smart att man målar inifrån och ut, utan man målar gärna en sidan och sedan den andra, då är det väldigt lätt att man smetar ut den redan ditmålade färgen med kroppen, så det inte alls ser lika bra ut! =P har även lyckats fått benen lite vita, men det är ju för att jag inte vet vart jag ska dra av färgen jag får på händerna! =P Tur att det går lätt att få bort...

E kom också bort, så det blev mat och sen en massa snack på balkongen, som en trevlig avslutning på dagen... Jag o E tyckte att vi skulle fortsätta måla när vi hade käkat, men det tyckte in mamma, så då blev det att åka hem! Dessutom tror jag inte att vi hade sett så mycket eftersom det inte finns så mycket lampor där borta... Vardagsrummet är iaf näästan klart, bara en list som ska spikas dit, sen så! =)

Nehej, man kanske ska gå och sova!? Så man kommer upp ordentligt imorgon, och inte sover bort halva dagen, för det har jag inte tid med! Antingen ska jag plugga, det är väl kanske också det enda jag borde välja på... Eller så ska jag bort till mamma o måla lite... Får se vad jag känner för!

Aja, nu blir det iaf en tur i badrummet för att få bort färgen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback