Dags att släpa sig till sängen!

Är trött - riktigt trött!
Det är sådär att jag längtar tills jag verkligen ligger där! =)
Har precis kollat på Arsenal - Man United, 1-3 blev det...

Träningen gick faktiskt bra... Jag o A körde egen träning idag... Hon var inte så glad på mig när jag körde en massa fallteknik, men hon tyckte ändå att det var bra... Nu hade hon fått lite mer koll sa hon! =) Dessutom var det bara det allra mest grundläggande! Men jag behöver träna på det, och hon också, så det är bra! =)
Får fortsätta nöta på tisdag hoppas jag!
För på torsdag är det match! Hua, mot Floda!
Kan bli intressant!
Det gäller att ha rätt inställning, annars kan det gå åt pipsvängen! Men vi ska ha tre poäng, någe annat finns inte!

Nej, nu ska jag göra kudden sällskap!
Fridens

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback